WooCommerce + SAOP Minimax povezava

Povežite vašo spletno trgovino WooCommerce z računovodskim programom SAOP Minimax in optimizirajte svoje poslovne procese. Naša rešitev omogoča avtomatsko sinhronizacijo podatkov med obema sistemoma, kar zagotavlja, da so artikli, cene in zaloge vedno posodobljeni. Spletna naročila se samodejno prenašajo v SAOP Minimax, kar omogoča hitrejšo obdelavo naročil in zmanjšuje možnost napak. Integracija med WooCommerce in SAOP Minimax poenostavi upravljanje poslovnih procesov, zagotavlja natančne in ažurne podatke ter izboljšuje celotno učinkovitost vašega poslovanja. Izkoristite prednosti integracije ERP sistema in omogočite vaši spletni trgovini učinkovitejše delovanje.

erp-sync-single-eccommerce-system-woocommerce

WooCommerce

SPLETNA TRGOVINA

Ikona povezave sinhronizacije e-trgovine z ERP
minimax-system

SAOP Minimax

RAČUNOVODSKI PROGRAM

MOŽNE INTEGRACIJE

Najbolj popularne povezave in izmenjave podatkov med Woocommerce in SAOP Minimax.

woocommerce Ikona povezave sinhronizacije e-trgovine z ERP navzdol minimax-sync
Slika ikone za povezavo sinhronizacije Trgovina -> ERP 1

Avtomatski prenos naročil

Sinhronizacija naročil omogoča hitro in natančno obdelavo računovodskih podatkov.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije Trgovina -> ERP 2

Sinhronizacija zaloge z napovedjo potreb:

Avtomatsko posodabljanje stanja zaloge med vključuje napovedovanje potreb po zalogah na podlagi preteklih prodajnih trendov.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije Trgovina -> ERP 3

Prenos podatkov o strankah z zgodovino nakupov

Samodejna sinhronizacija podatkov o strankah omogoča enostavno upravljanje in ažuriranje baze strank z vključeno zgodovino nakupov.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 1

Posodabljanje cen izdelkov

Avtomatski prenos cen v WooCommerce omogoča, da so cene v spletni trgovini vedno ažurne.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 2

Ustvarjanje in posodabljanje izdelkov

Sinhronizacija novih izdelkov in posodobitev obstoječih izdelkov vključuje dodatne atribute, kot sta dimenzija in teža izdelkov.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 3

Upravljanje popustov in promocij

Prenos promocijskih podatkov in popustov vključuje tudi analize uspešnosti promocij.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 4

Sinhronizacija statusa naročil

Avtomatsko posodabljanje statusa naročil vključuje tudi obvestila o dostavi in sledenje pošiljkam.

minimax-sync Ikona povezave sinhronizacije e-trgovine z ERP navzdol 2 woocommerce

Pogosta vprašanja integracije
SAOP Minimax

BANNER SLIKA

Koliko dolgo traja implementacija integracije?

  1. Implementacija integracije običajno traja 1-2 tedna za osnovno izvedbo. Pred začetkom integracije pripravimo časovni načrt, ki vključuje oceno stanja vašega sistema ter upošteva vaše specifične zahteve. Pomembno je tudi sodelovanje z zunanjimi akterji, kot so ponudniki računovodskih programov, saj lahko njihovi moduli vplivajo na skupni čas izvedbe.

Ali potrebujemo dodatno gostovanje?

Dodatno gostovanje ni potrebno, saj je naša integracija gostovana pri nas. To pomeni, da skrbimo za celotno infrastrukturo, kar vključuje vzdrževanje in nadgradnje. Tako vam ni treba skrbeti za tehnične vidike gostovanja, saj poskrbimo, da integracija deluje nemoteno in brez prekinitev.

Ali je integracija enkratni ali mesečni strošek?

Stroški integracije so prilagodljivi glede na vaše potrebe. Lahko izberete enkratni strošek za celotno izvedbo ali pa mesečni naročniški model, ki vključuje redno vzdrževanje in podporo. Naš cilj je ponuditi fleksibilno rešitev, ki se najbolje prilega vašemu poslovnemu modelu in finančnim zmožnostim.

Ali lahko vidim testno povezavo?

Da, pred dokončno izvedbo lahko omogočimo testno povezavo. Na ta način se lahko prepričate o delovanju integracije in njeni skladnosti z vašimi pričakovanji. Testna povezava omogoča pregled funkcionalnosti, prepoznavanje morebitnih prilagoditev ter zagotavljanje, da bo končna rešitev popolnoma ustrezala vašim potrebam.

Ali je potrebno za SAOP Minimax kaj dodatnega namestiti?

Za integracijo z računovodskim programom Minimax je v nekaterih primerih potrebno dodati dodatne module ali izvesti posodobitve sistema. Pred začetkom integracije vas bomo obvestili o vseh potrebnih korakih in vam nudili vso potrebno podporo, da bo postopek potekal gladko in brez težav.