WooCommerce + Pantheon povezava

Integracija WooCommerce s Pantheon ERP sistemom vam omogoča optimalno avtomatizacijo poslovnih procesov, kar vodi do prihranka časa in denarja. Z našo storitvijo lahko vaša spletna trgovina deluje brezhibno 24/7, s takojšnjim vpogledom v zaloge, cene in statuse naročil. Naš cilj je, da vaši poslovni partnerji vedno dostopajo do vseh potrebnih informacij na enem mestu. Dvignite svojo spletno trgovino na višjo raven s kombinacijo WooCommerce in Pantheona.

erp-sync-single-eccommerce-system-woocommerce

WooCommerce

SPLETNA TRGOVINA

Ikona povezave sinhronizacije e-trgovine z ERP
pantheon-system

Pantheon

RAČUNOVODSKI PROGRAM

MOŽNE INTEGRACIJE

Najbolj popularne povezave in izmenjave podatkov med Woocommerce in Birokratom.

woocommerce Ikona povezave sinhronizacije e-trgovine z ERP navzdol pantheon-sync
Slika ikone za povezavo sinhronizacije Trgovina -> ERP 1

Avtomatski prenos naročil

Sinhronizacija podatkov o naročilih iz WooCommerce v Pantheon omogoča hitro in natančno obdelavo računovodskih podatkov.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije Trgovina -> ERP 2

Sinhronizacija zaloge

Avtomatsko posodabljanje stanja zaloge med WooCommerce in Pantheonom zagotavlja natančno spremljanje zalog v realnem času.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije Trgovina -> ERP 3

Prenos podatkov o strankah

Samodejna sinhronizacija podatkov o strankah iz WooCommerce v Pantheon omogoča enostavno upravljanje in ažuriranje baze strank.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 1

Posodabljanje cen izdelkov

Avtomatski prenos cen iz Pantheona v WooCommerce omogoča, da so cene v spletni trgovini vedno ažurne.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 2

Ustvarjanje in posodabljanje izdelkov

Sinhronizacija novih izdelkov in posodobitev obstoječih izdelkov zagotavlja doslednost v ponudbi.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 3

Upravljanje popustov in promocij

Prenos promocijskih podatkov in popustov iz Pantheona omogoča usklajene marketinške kampanje.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 4

Sinhronizacija statusa naročil

Avtomatsko posodabljanje statusa naročil omogoča strankam natančno sledenje njihovih naročil v realnem času.

pantheon-sync Ikona povezave sinhronizacije e-trgovine z ERP navzdol 2 woocommerce

Pogosta vprašanja integracije
Pantheon

BANNER SLIKA

Koliko dolgo traja implementacija integracije?

  1. Implementacija integracije običajno traja 1-2 tedna za osnovno izvedbo. Pred začetkom integracije pripravimo časovni načrt, ki vključuje oceno stanja vašega sistema ter upošteva vaše specifične zahteve. Pomembno je tudi sodelovanje z zunanjimi akterji, kot so ponudniki računovodskih programov, saj lahko njihovi moduli vplivajo na skupni čas izvedbe.

Ali potrebujemo dodatno gostovanje?

Dodatno gostovanje ni potrebno, saj je naša integracija gostovana pri nas. To pomeni, da skrbimo za celotno infrastrukturo, kar vključuje vzdrževanje in nadgradnje. Tako vam ni treba skrbeti za tehnične vidike gostovanja, saj poskrbimo, da integracija deluje nemoteno in brez prekinitev.

Ali je integracija enkratni ali mesečni strošek?

Stroški integracije so prilagodljivi glede na vaše potrebe. Lahko izberete enkratni strošek za celotno izvedbo ali pa mesečni naročniški model, ki vključuje redno vzdrževanje in podporo. Naš cilj je ponuditi fleksibilno rešitev, ki se najbolje prilega vašemu poslovnemu modelu in finančnim zmožnostim.

Ali lahko vidim testno povezavo?

Da, pred dokončno izvedbo lahko omogočimo testno povezavo. Na ta način se lahko prepričate o delovanju integracije in njeni skladnosti z vašimi pričakovanji. Testna povezava omogoča pregled funkcionalnosti, prepoznavanje morebitnih prilagoditev ter zagotavljanje, da bo končna rešitev popolnoma ustrezala vašim potrebam.

Ali je potrebno za Pantheon kaj dodatnega namestiti?

Za integracijo z računovodskim programom Pantheon je morda potrebno namestiti dodatne module ali izvesti posodobitve, odvisno od trenutne konfiguracije vašega sistema. Pred izvedbo integracije vas bomo seznanili z vsemi potrebnimi koraki in vam zagotovili potrebno podporo, da bo proces potekal gladko in brez težav.