WooCommerce + Opal povezava

Integracija WooCommerce z računovodskim programom Opal prinaša številne prednosti za vašo spletno trgovino in poslovanje. Z njo lahko enostavno povežete vašo trgovino z naprednimi orodji za upravljanje, kar vam omogoča boljšo organizacijo, hitrejšo obdelavo naročil in natančnejše sledenje zalogam. Prav tako lahko avtomatizirate različne poslovne procese, kar zmanjšuje potrebo po ročnem delu in napakah. Integracija omogoča boljše analitične vpoglede, kar vam pomaga sprejemati informirane odločitve za rast vašega podjetja. Z integracijo boste izboljšali učinkovitost poslovanja, povečali zadovoljstvo strank in okrepili vašo konkurenčno prednost na trgu.

erp-sync-single-eccommerce-system-woocommerce

WooCommerce

SPLETNA TRGOVINA

Ikona povezave sinhronizacije e-trgovine z ERP
opal-system

Opal

RAČUNOVODSKI PROGRAM

MOŽNE INTEGRACIJE

Najbolj popularne povezave in izmenjave podatkov med Woocommerce in Opal

woocommerce Ikona povezave sinhronizacije e-trgovine z ERP navzdol opal-sync
Slika ikone za povezavo sinhronizacije Trgovina -> ERP 1

Samodejni prenos naročil

Naročila oddana v Woocommerce se samodejno prenesejo v Opal, kar omogoča učinkovito upravljanje in obdelavo naročil.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije Trgovina -> ERP 2

Uvoz podatkov o kupcih

Podatki o novih kupcih iz Woocommerce se avtomatsko prenesejo v Opal, kjer se ustvarijo novi zapisi za boljše upravljanje strank.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije Trgovina -> ERP 3

Posodobitev zalog

Spremembe zalog v Woocommerce se sinhronizirajo z Opal sistemom, kar zagotavlja točnost in ažurnost zalog.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 1

Posodabljanje informacij o izdelkih

Vse posodobitve informacij o izdelkih, vključno z opisi, slikami in kategorijami se samodejno prenesejo v trgovino.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 2

Sinhronizacija cen

Cene izdelkov se avtomatsko posodabljajo, kar zagotavlja skladnost cen med sistemi.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 3

Pošiljanje informacij o zalogah

Opal pošilja posodobljene informacije o zalogah, s čimer se preprečuje prodaja izdelkov, ki niso na zalogi.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 4

Upravljanje promocij

Promocijske akcije in popusti se avtomatsko prenašajo, kar omogoča enotno upravljanje prodajnih strategij.

opal-sync Ikona povezave sinhronizacije e-trgovine z ERP navzdol 2 woocommerce

Pogosta vprašanja integracije
Opal

BANNER SLIKA

Koliko dolgo traja implementacija integracije?

  1. Implementacija integracije običajno traja 1-2 tedna za osnovno izvedbo. Pred začetkom integracije pripravimo časovni načrt, ki vključuje oceno stanja vašega sistema ter upošteva vaše specifične zahteve. Pomembno je tudi sodelovanje z zunanjimi akterji, kot so ponudniki računovodskih programov, saj lahko njihovi moduli vplivajo na skupni čas izvedbe.

Ali potrebujemo dodatno gostovanje?

Dodatno gostovanje ni potrebno, saj je naša integracija gostovana pri nas. To pomeni, da skrbimo za celotno infrastrukturo, kar vključuje vzdrževanje in nadgradnje. Tako vam ni treba skrbeti za tehnične vidike gostovanja, saj poskrbimo, da integracija deluje nemoteno in brez prekinitev.

Ali je integracija enkratni ali mesečni strošek?

Stroški integracije so prilagodljivi glede na vaše potrebe. Lahko izberete enkratni strošek za celotno izvedbo ali pa mesečni naročniški model, ki vključuje redno vzdrževanje in podporo. Naš cilj je ponuditi fleksibilno rešitev, ki se najbolje prilega vašemu poslovnemu modelu in finančnim zmožnostim.

Ali lahko vidim testno povezavo?

Da, pred dokončno izvedbo lahko omogočimo testno povezavo. Na ta način se lahko prepričate o delovanju integracije in njeni skladnosti z vašimi pričakovanji. Testna povezava omogoča pregled funkcionalnosti, prepoznavanje morebitnih prilagoditev ter zagotavljanje, da bo končna rešitev popolnoma ustrezala vašim potrebam.

Ali je potrebno za Opal kaj dodatnega namestiti?

Za učinkovito integracijo med Woocommerce in Opal je potrebno dodati nekaj dodatnih modulov in nastaviti sistem, da omogočite brezhibno komunikacijo. Pred izvedbo integracije vas bomo seznanili z vsemi potrebnimi koraki in vam zagotovili potrebno podporo.