WooCommerce + e-Računi povezava

Povežite vašo spletno trgovino WooCommerce z računovodskim programom E-računi in izboljšajte učinkovitost vašega poslovanja. Integracija omogoča avtomatsko sinhronizacijo podatkov med obema sistemoma, kar zagotavlja, da so artikli, cene in zaloge vedno posodobljeni. Spletna naročila se samodejno prenašajo v Eračuni, kar omogoča hitrejšo obdelavo naročil in zmanjšuje možnost napak. Zmanjšanje administrativnih obremenitev vam omogoča, da se osredotočite na rast in razvoj vašega podjetja ter izboljšate zadovoljstvo strank. Izkoristite prednosti integracije za bolj učinkovito delovanje vaše spletne trgovine.

erp-sync-single-eccommerce-system-woocommerce

WooCommerce

SPLETNA TRGOVINA

Ikona povezave sinhronizacije e-trgovine z ERP
e-racuni-systems

eRačuni

RAČUNOVODSKI PROGRAM

MOŽNE INTEGRACIJE

Najbolj popularne povezave in izmenjave podatkov med Woocommerce in e-računi

woocommerce Ikona povezave sinhronizacije e-trgovine z ERP navzdol e-racuni-sync
Slika ikone za povezavo sinhronizacije Trgovina -> ERP 1

Uvoz naročil kupcev

Samodejni prenos naročil kupcev iz Woocommerce v e-računi, kjer se uvozijo kot naročila kupcev za nadaljnjo obdelavo.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije Trgovina -> ERP 2

Prenos podatkov o kupcih

Avtomatski prenos podatkov o kupcih iz Woocommerce v e-računi, kjer se shranijo v šifrant kupcev za boljše upravljanje strank.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije Trgovina -> ERP 3

Uvoz artiklov iz naročil

Avtomatski prenos podatkov o kupcih iz Woocommerce v e-računi, kjer se shranijo v šifrant kupcev za boljše upravljanje strank.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 1

Posodabljanje zaloge artiklov

Samodejna sinhronizacija stanja zalog iz e-računi v Woocommerce, kar zagotavlja točnost zalog v spletni trgovini.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 2

Preslikava načinov plačila

Povezava omogoča preslikavo načinov plačila iz Woocommerce v ustrezne načine plačila v e-računi.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 3

Izvoz artiklov v spletno trgovino

Samodejni prenos aktivnih artiklov, vključno s posebnimi pogoji in akcijskimi cenami.

Slika ikone za povezavo sinhronizacije ERP -> Trgovina 4

Sledenje pošiljk in tiskanje nalepk

Izpis nalepk za dostavne službe in spremljanje statusa odpremljenih pošiljk za izboljšanje logistike.

e-racuni-sync Ikona povezave sinhronizacije e-trgovine z ERP navzdol 2 woocommerce

Pogosta vprašanja integracije
e-Računi

BANNER SLIKA

Koliko dolgo traja implementacija integracije?

  1. Implementacija integracije običajno traja 1-2 tedna za osnovno izvedbo. Pred začetkom integracije pripravimo časovni načrt, ki vključuje oceno stanja vašega sistema ter upošteva vaše specifične zahteve. Pomembno je tudi sodelovanje z zunanjimi akterji, kot so ponudniki računovodskih programov, saj lahko njihovi moduli vplivajo na skupni čas izvedbe.

Ali potrebujemo dodatno gostovanje?

Dodatno gostovanje ni potrebno, saj je naša integracija gostovana pri nas. To pomeni, da skrbimo za celotno infrastrukturo, kar vključuje vzdrževanje in nadgradnje. Tako vam ni treba skrbeti za tehnične vidike gostovanja, saj poskrbimo, da integracija deluje nemoteno in brez prekinitev.

Ali je integracija enkratni ali mesečni strošek?

Stroški integracije so prilagodljivi glede na vaše potrebe. Lahko izberete enkratni strošek za celotno izvedbo ali pa mesečni naročniški model, ki vključuje redno vzdrževanje in podporo. Naš cilj je ponuditi fleksibilno rešitev, ki se najbolje prilega vašemu poslovnemu modelu in finančnim zmožnostim.

Ali lahko vidim testno povezavo?

Da, pred dokončno izvedbo lahko omogočimo testno povezavo. Na ta način se lahko prepričate o delovanju integracije in njeni skladnosti z vašimi pričakovanji. Testna povezava omogoča pregled funkcionalnosti, prepoznavanje morebitnih prilagoditev ter zagotavljanje, da bo končna rešitev popolnoma ustrezala vašim potrebam.

Ali je potrebno za e-račune kaj dodatnega namestiti?

Za integracijo z e-računi je lahko v nekaterih primerih potrebno namestiti dodatne module ali izvesti posodobitve sistema. Pred začetkom integracije vas bomo obvestili o vseh potrebnih korakih in vam zagotovili potrebno podporo, da bo proces potekal gladko in brez težav.